Бане

Тема уроку: «Суд над Інтернетом. Internet: глобальне добро або зло?»

Тип уроку: узагальнюючий урок.

Вид уроку: урок - рольова гра.

Технологія: ігрова технологія.

Мета уроку: спонукати учнів поглянути на глобальну комп'ютерну мережу Internet з різних сторін.

  1. Навчальна — узагальнення і повторення знань з теми.
  2. Розвиваючарозвиток алгоритмічного мислення, пам'яті, уважності;
  3. Виховна – виховати пошану до суперника, уміння гідне вести суперечку, стійкість, волю до перемоги, винахідливість, уміння працювати в команді. 

Дійові особи:  Суддя, Прокурор та Адвокат. ІНТЕРНЕТ, свідки захисту, свідки звинувачення, секретар.

Вчитель виконує роль судді в диспуті сторін, який незалежно і аргументовано буде приймати, або відкидати доводи, що приводяться, і стежити за тим, щоб одні і ті ж аргументи не повторювалися в різному формулюванні, і за тим, щоб дискусія була в цивілізованих рамках. Учні з задоволенням виконують ролі, які визначаються шляхом жеребкування за 2 тижні до узагальнюючого уроку. Кожен учень готує виступ та презентацію з якою виступає

© 2018 Методична скарбниця
Design by vonfio.de