Бане

Гра як один з ефективних методів навчання математики

Гриценко Л.В., учитель математики Миропільського навчально-виховного комплексу Краснопільської районної ради Сумської області

 Школа за останні роки «перехворіла» багатьма методами навчання, але стійкого імунітету проти низької якості навчання не набула. Останній не виробляється доти, доки кожен учитель не вистраждає свій метод.

 Збільшення розумового навантаження на уроках змусило задуматись над тим, як підтримати в учнів інтерес до навчання, як в умовах нових критеріїв оцінювання опитати всіх, а на це відводиться лише частина уроку? В пошуках ефективних методів навчання і методичних прийомів я прийшла до висновку: важливою формою роботи вчителя з учнями є гра. Вона ніколи не набридає, завжди викликає інтерес, дозволяє кожному відчути себе особистістю. Введення в урок гри робить процес навчання цікавим і захоплюючим, сприяє подоланню труднощів в засвоєнні нового матеріалу. Гру «Зоряний час», яку я практикую у всіх класах, можна проводити на будь – якій частині уроку: вивчення нового матеріалу, повторення, закріплення тощо. Гра побудована на застосуванні різноманітних тестів, які практикуються на сучасному етапі розвитку освіти і на екзаменах.

© 2019 Методична скарбниця
Design by vonfio.de