Бане

Наталя Федорова

КЗНЗ «Гімназія № 15»

У даній роботі представлено детальний сценарій педради, на якій розглянуто нові підходи до організації освіти в старшій школі, яка функціонує як профільна. Розкрито особливості, завдання, форми та методи профільного навчання. Визначено основні напрямки роботи педагогів гімназії  з допрофільної та профільної  підготовки. Представлено презентації досвіду колег та учнів профільних класів у межах роботи в профільних класах. Бо саме така робота забезпечує широкі можливості одержання знань різними категоріями учнів відповідно до їх здібностей і потреб; розширює можливості соціалізації підлітків, а головне – форсує процес професійного самовизначення, і «підштовхуючи» молодь до професійного вибору вже в школі.

ПЕДРАДА

Проблема самовизначення є, насамперед,

проблемою способу життя.

С. Рубінштейн

Тема: Формування, становлення та реалізація профільних інтересів учнів як необхідний процес на шляху до самореалізації та успіху.

Мета: аналіз аспектів упровадження в навчально-виховний процес гімназії

інноваційних технологій розвитку здатності учнівської молоді до вибору успішної професії, планування кар’єри та формування соціально значущих життєвих компетенцій відповідно до вимог сучасного ринку праці та їх ефективність. Активізація діяльності педагогів щодо форм і методів роботи з профорієнтації учнів.

© 2018 Методична скарбниця
Design by vonfio.de